Дитина і розумна машина
Світ комп'ютерних технологій... Не так давно ми, дорослі, сприймали комп'ютер як диво техніки. Але для наших дітей - це не диво, вони відносяться до комп'ютера, як до цікавої машині, з якої вони довго вовтузяться, як з новою іграшкою.
Батьки стурбовані питанням впливу комп'ютера на дитяче здоров'я. Саме небезпечне вплив комп'ютера одночасно з його гідністю полягає у величезній зваблює силі розумної машини. Колосальний світ різноманітної інформації та ігор настільки поглинає дітей, що вони можуть годинами просиджувати за монітором. Тому завдання дорослих з відповідальністю ставитися до цієї проблеми, з тим, щоб захистити дітей від негативного впливу комп'ютера.
Дітям дошкільного віку досить короткого сеансу комп'ютерної гри: ігри-розмальовки, пазли, різноманітні розвиваючі програми з навчання читанню і рахунку.... Комп'ютер, роблячи вплив на розвиток дітей шкільного віку, виробляє в них певні навички. За твердженням психологів, робота з комп'ютером сприяє розвитку уваги, пам'яті та мислення. Діти опановують навички прийняття самостійних рішень, переключення з однієї діяльності на іншу, вчаться малювати, з легкістю оволодівають мовами, швидко знаходять цікаву для них інформацію. Для дітей шкільного віку доцільно придбати ультрабук. Їх продажем займаються магазини комп'ютерної техніки, а також численні інтернет-магазини. За новими моделями ультрабуків можна звернутися в інтернет-магазин М-Відео, який пропонує широкий асортимент комп'ютерної техніки. Якщо вартість обраного вами перевищує передбачувану суму, можна купити товар у кредит.
Комп'ютер - необхідний елемент для розвитку дітей. Розвиваючі ігри сприяють процесу самоосвіти, вміння в нескінченних просторах інтернету відбирати потрібну інформацію. А як же здоров'я дитини? Як захистити дитину від шкідливого впливу комп'ютера? Тут важливе почуття міри. Діти повинні засвоїти золоте правило спілкування з комп'ютером: коротке спілкування сприяє поліпшенню уваги, тривале - його погіршення. Роль батьків полягає в наполегливому і послідовному регламентування часу проведення за комп'ютером, вони повинні відмовитися від власного бажання відпочити від дитини, поки він біля монітора. Дітям дошкільного віку достатньо проводити біля комп'ютера близько двадцяти хвилин в день, для молодших школярів час ігор можна продовжити до сорока хвилин, з 10-11 років тривалість занять може доходити до півтора годин в день. Якщо батьки виявляться непослідовними у цьому питанні, стануть, з одного боку, суворо забороняти дитині тривале спілкування з комп'ютером. а, з іншого, «занурившись в турботи дня» частенько забувати про те, що пора припинити комп'ютерний сеанс, то така політика призведе до результату у вигляді дитячого непослуху, примх і неможливості відірвати дитину від монітора. Поряд зі строгою послідовністю щодо тривалості перебування дітей за комп'ютером, важливо також урізноманітнити сферу їх захоплень. Заняття спортом, відвідування занять по вивченню мов, уроки в музичній школі - все це сприяє зайнятості дитини, і, таким чином, природним шляхом регламентує час проведення за комп'ютером.
Розумна машина повинна бути другом дитини. І це зобов'язані забезпечити батьки, яким необхідно постійно працювати над підвищенням рівня своїх знань, щоб завжди розуміти і розділяти захоплення своїх дітей, допомагати їм і радіти їх нових і нових успіхів.
Схожі статті:
Виготовлення пазлів - Перші прабатьки пазлів були виготовлені не так давно - приблизно 250 років тому. Винахідник пазлів - Джон Спилсбери - виготовив свої «розчленовані карти» з дерева і використовував їх в якості наочних навчальних посібників для дітей.
Дитина в перший раз йде в дитячий сад. Чого чекати батькам? - Сьогодні проблема з отриманням для дитини «путівки» в дитячий садок стоїть дуже гостро у багатьох регіонах нашої країни.




Лего. Будиночки
Дитячий ерудит
Набір штампів. Зоопарк


Говорящая книга
Зимові пісеньки
Секрети пластиліну

