Школа милосердя

Світ, в який з'являється маленька людина, підкоряється законам розвитку, і виражаються вони з боку природи і суспільства судом і милосердям.

 

Весь спектр існуючих у природі сил завжди ділиться на дві протилежні і відчувається людиною, як плюс і мінус, світло і темрява, холод і тепло. У відповідності з цими законами і всередині людини постійно діють дві протилежності, дві системи, перша з яких судить себе і оточення, а друга проявляє милосердя і до себе і до інших. Обмежити себе однією категорією людина не в змозі, так як його розум, почуття і стосунки завжди знаходяться між двома силами дозволяють зважити одне щодо іншого. Що б ми сказали про солодкому не відчувши кисле, або як оцінити світло не пізнавши темряву.

 

Точно так ми порівнюємо будь-які послуги або товари, яке б призначення вони не мали. Будь це корейська косметика, предмети гігієни чи звичайне мило, ми отримуємо відомості про ці речі, виходячи з своїх відчуттів і порівнюючи їх з подібними. Приємне відчуття ми відносимо до милосердя, а неприємне до суду.

 

Межі, між якими формується дитина, також складаються з протилежності. Не може існувати тільки милосердя, як і не може існувати тільки властивість суду. Виховання, згідно з методикою інтегральної це, перш за все правильна зв'язок з суспільством, а спостережувані явища, які відкриваються нам як насильство і терор є результатом того, що людей ніхто не вчив і часто прояв таких властивостей, відбувається у результаті банальних, на перший погляд, речей. Часто можна помітити, що прояв жорстокості може спричинити ігнорування однієї людини іншим. Недолік уваги до людини і до реакцій на його дії викликають бажання досягти бажаного будь-яким шляхом. Адже часто людині краще відчути негативне ставлення до себе, ніж відчути байдужість від оточення.

 

Сучасне суспільство не цінує людину, не цінує особистість, тим самим штовхаючи іноді людей, обділених визнанням до непередбачуваних, крайнім вчинків. Саме це бажання бути визнаним, робить серед людей злочинців, адже в такому випадку якщо їх визнання не в повазі суспільства, так хоча б у страху, який вони вселяють йому. Їм здається, що це єдиний спосіб домогтися поваги, а іншого цих людей ніхто не вчив. Саме такі спостереження закликають формувати свідомість дітей раннього віку між двома діючими полюсами світобудови і створювати школу правильних інтегральних зв'язків, що виключають прояв агресії в майбутньому.

 

Схожі статті:

Особливості приготування страв для дітей - Не секрет, що люди не можуть обходитися без їжі. При цьому кожній людині хочеться не просто вгамувати голод, але й відчути ні з чим не порівнянні смакові відчуття від улюблених ласощів.
Дизайн дитячої кімнати - На відміну від усіх інших приміщень, дитяча повинна бути розрахована на трансформацію інтер'єру у відповідності з віком дитини.


Рубрики: дитяча психологія, корисні статті
2013, Січень, 12